joi, 15 iunie 2017

Oh! Da

Ce asteptari avem de la publicitate?

Cautand feedback-uri vis-à-vis de ceea ce ar trebui sa fie Publicitatea, pentru a fi digerata de noi toti, concluziile sunt unanime si clare.

Nu trebuie sa fie aroganta,  tipatoare, stridenta. Nu vreau a strige dupa mine “Nu ma iei , Nu existi!” , “Nu ma ai, Nu ma meriti!” “Ma atarn de tine, nu ai incotro, eu sunt de firma!” “Fi in rand cu ceilalti, cumpara-ma!”. Daca face asta, am sa strig si eu dupa ea "Frivolo, Disperato!"



Uniformele s-au demodat. Lucrurile de slaba calitate la fel. Etichetele de firma facute pe vapor in Taiwan si China, cu mana de lucru ieftina, nu mai impresioneaza.

Adverising – ul trece la un next lvl. Publicitatea subtila, eleganta, care te face s-o vrei , s-o astepti, s-o doresti.

 Nimic nu este mai pretios decat ceva ce tu iti doresti!

Sugestiile venite de la spoturile publicitare  au devenit impuneri vulgare si lipsite de interes.  Toti ne dorim sa facem propriile alegeri.  Noi toti am evoluat, am inceput sa ne cunoastem necesitatile, sa ne sintetizam prioritatile. Nu mai este bun orice, oricine, oricum. Vrem sa empatizam , sa personalizam, sa fim distincti.

Oh...Da! insinueaza-te in viata mea, in casa mea, la masa mea, in patul meu. Fa sa te doresc.

Distinsa Doamna, Publicitate , Uimeste-ma! Fura-ma de la rutina zilnica, vreau sa vibrez.