https://acasa-la-nevasta.blogspot.com/p/aperitive-festive.html

10 noiembrie 2022

Tratament pentru Acnee - Dermatite


Cauti un tratament eficient pentru acnee, dermatite, psoliazis? Ai auzit de "Apa care vindeca doar pe intuneric"?


Cei care sufera de diverse afectiuni  ale pielii, provocare de diversi stafilococi, inclusiv acnee ,rozacee , dermatita atopica  , eczeme , și psoriasis ar putea avea o speranta de rezolvare a acestor problem prin utilizarea apei de argint coloidal.

Personal, am aflat de acest produs anul trecut, cand datorita unei epidemii, mai toate VIP-urile s-au umplut de acnee care nu putea fi tratata nici cu terapie  laser, ultrasunete nici cu alt tip de tratamente de curatare si regenerare cunoscute  prin saloanele de infrumusetare. Cum si eu sunt  “V.I.P” (doar la casa mea),  am luat acest stafilococ - habar n-am de unde. Auzind-o pe una dintre “vedete” cum  s-a vindecat folosind argintul coloidal, am dat si eu fuga la naturiste si cu sticla in brate am purces la aplicare conform instructiunilor, pe piele. Ce-I drept, a functionat.  In 4-5 zile, dupa o aplicare intensiva a mastii (eu, am folosit  tricou alb, curat,  pe care aplicam argintul coloidal, de doua-2 ori/zi ) pe intuneric, deoarece argintul coloidal isi pierde proprietatile in contact cu lumina, am scapat de problema vizibil deranjanta.

Se spune ca argintul coloidal, ajungând în contact cu organismele unicelulare (bacterii, ciuperci, viruşi), stopează funcţiile vitale ale acestora, astfel încât în scurt timp acestea sunt distruse .

Am vazut articole ce sustin ca  in condiţii de laborator (mediu steril), într-un interval de 6 minute, argintul coloidal distruge si  temuta ,,bacterie a spitalelor”-stafilococul auriu sic a aceste constatări ar fi susţinute de cercetările TUV-Kermi Budapesta şi ale Institutului Biotehnologic de Cercetări Aplicate Bay Zoltan.

Alte articole, sustin contariul si anume ca in ciuda marketingului si promovarii care se face acestui produs , argintul,  nu este un supliment mineral esential ; în 1999, US Food and Drug Administration ( FDA) a decis că aceste produse coloidale de argint, nu sunt  considerate sigure sau eficace .

Am citit si eu pe sticla ca produsul se poate inghiti ; dar documentandu-ma vezi si Argyria, am gasit acest film al OMULUI ALBASTRU si am preferat sa aplic produsul doar pe piele si sa-i constat efectele dupa o perioada relative scurta de timp. Sincer,  daca in cateva zile nu asi fi vazut ca este eficient, asi fi interupt aplicarea argintului coloidal pe piele.



Cum arata argintul coloidal? Este vandut intr-o sticla inchisa la culoare, deoarece, dupa cum v-am spus, argintul coloidal este vulnerabil la lumina. Apa de argint coloidat este usor gri, nefiind perfect incolor, aspect destul de usor vizibil mai ales atunci cand este privit pe un tampon alb (mai vizibil dupa uscare)

Se pare ca argintul coloidal ar avea efecte asupra plantelor . Datorită faptului că dăunătorii microscopici sunt distruşi, o floare tăiată sau o plantă în ghiveci trăieşte considerabil mai mult dacă este tratată cu argint coloidal (probabil cei care lucreaza in florarii stiu mai bine)

Dupa cum ne spun cei de la http://salutifer.eu/ce-este-argintul-coloidal/ “În fotografia următoare se observă starea a două garoafe identice după 20 de zile, prima în apă, iar a doua în argint coloidal. Garoafa din vasul cu argint coloidal a consumat de două ori mai mult lichid pe toată durata experimentului.”

Se spune ca este eficient si ca deodorant, deoarece distruge bacteriile responsabile pentru mirosul urat al transpiratiei. In caz de taieturi dupa barbierit argintul coloidal previne infectarea.

REACTII ADVERSE :in anumite cazuri pot aparea reactii foarte puternice la utilizarea acestuia. Acest fenomen este numit efectul Herxheimer, iar manifestarile lui pot fi foarte diverse.

Acesta este si motivul pentru care, personal, nu l-asi consuma ca si supliment alimentar, desi unii il recomanda pentru a trata infecțiile cauzate de drojdie ; bacterii ( tuberculoza , boala Lyme , ciuma bubonică , pneumonie , lepra , gonoree , sifilis , scarlatină , ulcere gastrice , holera); paraziți (impetigo, malarie); și virusuri (HIV / SIDA , pneumonie, herpes, zona zoster, negi ) .


Nu stiu in ce masura poate vindeca psoliazisul , deoarece am citit ca aceasta problema se datoreaza si altor factori decat cei externi; odata ce trece plaga nu inseamna ca afectiunea  este si vindecata, fiind vorba despre un virus in unele cazuri transmis genetic, care se activeaza pe un anumit fond emotional, stress...
Totusi, la doua saptamani dupa ce am folosit pentru cratarea apa de argint coloidal iar pielea a fost hidratata cu ulei natural de ricin sau struguri (cu efect anti-imbatranire a celulelor, de 50 de ori mai mult puternic decat  vitamina E  si 20 de ori mai puternic decat vitamin C, impiedica pierderea apei prin  piele - astfel pielea ramane hidratata) si resveratrol (un antioxidant puternic  cu rol de incetinire a alterarii celulelor sanatoase) si unguente antibacteriene (baneocin, tetraciclina)  aspectul pielii s-a inbunatatit vizibil. Pe toata aceasta perioada s-a evitat spalarea plagii cu apa, sapun, gel.

Pentru dermatite - o solutie eficienta, care se gaseste in magazinele naturiste, contine apa de argint coloidal - propolis - ulei de dafin - ulei de avocado - ulei de salvie - ulei de levantica - ulei de ylang /ylang - ulei de pin - ulei de busuioc
Va confirm,  argintul coloidal aplicat direct pe piele pentru acnee,  in cazul meu, a fost eficient.