https://acasa-la-nevasta.blogspot.com/p/aperitive-festive.html

31 decembrie 2023

Ce Masini Atoturisme vor fetele

De cand conduc femeile autovehicule?

Bertha Benz soția lui Karl Benz este prima persoana care conduce un automobil pe distanta lungă și totodată prima femeie-șofer. În August 1888 Bertha și-a condus fiii, pe Richard (14 ani) si Eugen (15 ani) într-una din mașinile Benz, aproximativ 106 kilometri. Cu toate că a întâmpinat mai multe probleme tehnice pe drum, Bertha și-a dus misiunea la bun sfârșit. Și astfel, ea a devenit prima femeie șofer din lume. Ulterior, familia Benz a construit un  imperiu automobilistic în Germania.

Timp de mai mulţi ani permisele de conducere erau acordate oricui le cerea. Din 1903, Prusia a introdus un test pentru cei care doreau să conducă un automobil. În același timp în Marea Britanie trecea o lege Motor Car Act 1903, prin care se definea obligatia ca fiecare sofer sa aibă un permis. Vârsta minimă era de 17 ani, iar viteza maximă de deplasare era de … 20 km/h. Primul test de conducere a fost introdus in aceasta tara abia în 1934. Pe atunci, accentul era pus pe calitatea de mecanic, nu pe cea de şofer.


Primul automobil închis care a circulat in Romania a fost un model Panhard, în anul 1904.  În acest an au fost înregistrate 51 de automobile; în România primele examene au fost organizate în 1907, rezultat al creşterii numărului de autovehicule de pe străzi. În 1908, numărul de maşini din România era de 138.

Ce masini prefera sa conduca femeile?

Un studiu publicat de  de  Women-Drivers.com  ne da indicii despre modul in care o femeie decide sa-si achizitioneze o masina.


Inainte de a-si alege o masina, femeile viziteaza cu 30% mai multe reprezentante decat barbatii.

Alte constatari interesante facute au fost ca Femeilor le place să compare caracteristici cum ar fi siguranță și durabilitate. Prin urmare femeile sunt extrem de pragmatice. Se prea poate, ca faptul ca vedem foarte multe femei la volanul SUV-urilor sa nu fie doar o “fita” ci alegerea de a conduce o astfe de masina se datoreze tocmai acestui aspect.

Prin urmare, o femeie se documenteaza atent atunci cand alege o masina. Studiile au aratat ca  sunt cu 50% mai multe sanse ca femeile sa se bazeze pe reputația dealer-ului, in comparatie cu barbatii care au cu totul alte criterii.

A crea un mediu de cumpărare confortabil, cat si a promova o masina online sunt esentiale! Femeile vor respect iar încrederiea ca dealerul a inteles ceea ce cauta si nu incearca sa-si impuna produsele “care trebuiesc vandute” sunt esentiale  fiindca femeile au fler si simnt imediat orice incercare de a fi deturnate de la propriul obiectiv.  Asa stand lucrurile, nu femeile trebuie sa se adapteze ofertei ci oferta trebuie adaptata prin luarea de măsuri suplimentare față de învățarea și înțelegerea a ceea ce caută doamnele.


De altfel, numeroase studii releveaza pragmatismul doamnelor si in alegerea culorii. Daca barbatii vor masini fie colorate fie negre, femeile vor culori neutre : gri, bej


 

Un  studiu facut de un site popular romanesc autovit.ro, vsv. de modul in care femeile isi aleg masina, la intrebari precum: “Isi aleg femeile masinile doar pe considerente de design si culoare, sau femeia a devenit mult mai cunoscatoare si mai independenta, astfel incat in alegerea ei sunt luate in calcul si siguranta, fiabilitatea, consumul si nu in ultimul rand costurile implicate?”

 Raspunsurile nu au fost departe de ceea ce au spus site-urile din afara; deloc surprinzatoare!

“Eu prefer o clasa medie, cu design elegant, nu extrem de rapida, dar care atrage atentia”

“Eu nu sunt femeie, iar prietena nu are masina, dar daca as fi fost mi-as fi ales o masina mare, un SUV. Femeilor le sta foarte bine in jeepuri!”

“Eu am ales in urma cu 5 ani un SUV si pot sa spun ca a fost o alegere excelenta. Inainte de aceasta, am avut o masina din clasa mica, un Opel Corsa, si desi mi-a placut enorm de mult si aceea, cu masina de acum am reusit sa scap de toti marlanii de pe sosele care imi taiau fata si imi puneau frane bruste in fata doar pe motiv ca sunt femeie si aveau ceva de dovedit. O masina mare iti ofera mai multa siguranta pe soselele din Bucuresti, cel putin asta e parerea mea.”

“In prezent detin un Opel Corsa si sunt foarte multumita de aceasta masina, are culoarea preferata, este mica si se strecoara foarte usor prin aglomeratia din Bucuresti…dar ca orice femeie mi-as dori mai mult de atat..poate un volkswagen eos sau un aston martin db9”

“Tipic feminin, imi doresc o masina foarte luxoasa si cu un design impresionant! Insa avnd un sot pragmatic ma multumesc si il inteleg cand imi spune ca Volvo-ul pe care il avem este fiabil si f bun:P! Asa ca masina pe care o ai este cea mai buna!;)”

“Sincer mi-as dori un Citroen C1 sau ceva asemenator. O masina micuta. Insa m-am ales cu un BMW 525 :))”


CONCLUZIE !

Daca vreti sa aveti vanzari, construiti MASINI CARE SA NE OFERE SIGURANTA  si pe care sa le avem PE TERMEN LUNG -  CU LINII FEMININE si CONFORTABILE. Ne plac foarte tare!

 Vezi si Marci AUTO de TOP nu mai sunt lansate la Salonul Auto preferand o PUBLICITATE INTELIGENTA...